reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Šnircová

Eva Šnircová

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám za sebou vyše 20 rokov pôsobenia v korporátnom biznise, posledné roky v strednom a vyššom manažmente. Mojou hlavnou doménou bolo riadenie retailového obchodu a vďaka tomu sa práca s ľuďmi stala mojou vášňou. Rukami mi prešli stovky klientov a kolegov, ktorým som pomáhala pri dosahovaní ich osobných, profesionálnych a finančných cieľov vo finančných domoch na Slovensku.Svoje profesionálne pôsobenie som posunula do ďalšej úrovne. Dnes sa venujem vlastnému biznisu v oblasti kariérneho poradenstva individuálnym klientom pre ich výber zamestnania, nájdenie vhodnej profesionálnej orientácii, či hľadanie nových pracovných príležitostí. Kľúčom je rozvoj silných stránok, podpora, ich vizibilita a rozvoji osobnosti cez získanie nových životných návykov.Druhá oblasť, ktorej sa venujem je biznis mentoring pre malé a stredné firmy. Stabilne prosperujúci biznis je taký, v ktorom sú správni ľudia na správnych miestach, efektívne a zmysluplne nastavené procesy, spokojný majiteľ a lojálni zamestnanci. To je želanie každého majiteľa. Zoznam autorových rubrík:  Osobný rozvojPersonálny manažmentFiremná kultúraNezaradenéKariéraSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu